ISPOVESTI: Padala je kiša, izašli smo da prošetamo a onda šok, automobil je prošao pored nas i nakon 200m čuli smo udarac.. - Ponosna žena

ISPOVESTI: Padala je kiša, izašli smo da prošetamo a onda šok, automobil je prošao pored nas i nakon 200m čuli smo udarac..

Pada-je-kisa-izasli-smo-da-prosetamo-Cover.png

Padala je kiša, izašli smo da prošetamo. Prigrljena uz njega, skrivajući se pod kišobranom. I tako, u jednom momentu iz suprotnog pravca dolazio je velikom brzinom automobil. Rekao mi je da pređem na drugu stranu, zaštitio me je svojim telom. Automobil je prošao pored nas, ali nakon 200m čuli smo udarac. Neko je ležao na kolovozu.


Pritrčao je u pomoć, a meni rekao da sačekam. Nedugo nakon toga, čula sam vrisak.. i morala sam otići na mesto nesreće… Kad ono, u njegovom naručju bila je povređena devojka, a on jeca, sav skrhkan.. Bila je to njegova prva ljubav… Nikad nije pričao o njoj, al znam samo da ga je povredila. Ljudi moji, prvi put da ga vidim takvog… Nakon toga došla su ambulanta kola i odvezli je.. Devojka je preživela, a ja.. tu večer kao da je mene nešto udarilo… 
izvor: ispovesti.com
Share on Google Plus

About Unknown

0 komentari:

Objavi komentar